В тому році проїзджав дргу 200-ку через Миргород,, маршрут сподобався, Для мене був значний мінус в обмеженній кількості торгівельних точок, після Миргорода до Полтави. Але в наступний раз це не буде суттєво.
В серпні минулого року проїхав частину цього маршруту до Лубен, потім поїхав до Пирятина. Хоча виїхав з Полтави опівночі і до Миргорода їхав в темряві, був задоволений цією поїздкою. Думаю що перед самими Лубнами потрібно звернути праворуч на "об їздну" і поЇхати нею до перехрестя і лише потім звернути ліворуч в місто. Можливо варто якось закрутити шлях до Мгарського монастиря? Проходження бреветів через Миргород і Лубни має додатковий бонус як залізниця. Яку можна використати в разі потреби.
Сообщение отредактировал Andreich - Воскресенье, 11.01.2015, 18:10
В першому варіанті, там нехватає 2 км, щоб було 200 км, якщо накинути і ще 2км з маленьким запасом, тоді і перший варіант пройде, щодо другого і третього варіанту, то це ідеальні маршрути для бревета.
ЦитатаAndreich ()
Для критиканів: 400 км
гарний маршрут, мені подобається
От і чудово, вже зібралося майже всі маршрути, окрім 600км. Хоча, я вже розробляв маршрут і на 600 км, але нажаль я його так і не зберіг, тому доведеться його заново робити.
До речі, нещодавно я бачив маршрут weis, на 1000 км, то теж хороший маршрут.
ЦитатаSyom ()
На самом деле на сегодняшний день трасса Киев-Харьков оптимальный вариант, потому как все второстепенные трассы с каждым годом приходят в ...опу.
цей маршрут чужий, тому його не варто включати в список до наших бреветів. Тому мій варіант буде кращим і цікавим, проте якщо буде альтернатива моєму, то давайте на розгляд свіфй маршрут на 300 км.
ЦитатаSyom ()
Зачем плодить клубы?
плодять клуби в Кривому Розі, бо тама їх уже 2 клуби які вже займаються бреветами, а ми ні, поскільки в нас такого якраз і немає. Проте одного не розумію, навіщо в Кривому розі 2 клуби, в багатьох обласних центрах як і Полтава немає навіть і одного рандоннерського клуба, а у них аж 2.
ЦитатаSyom ()
А говорить об этом без таких людей как Саня и Шварц, это плевок в их сторону и возможность еще не начав расколоть рандонерскую тусовку Полтавы.
А що є щось розколювати? Щодо директора клуба, то я безсумніву запропонував би schwarzу, поскільки він уже досвідчений і другий рік поспіль проводить спільний бревет, а також він дуже добре справлявся в організіції бревета "Охтирський транзит" 200км. То ж ніхто плювок в його сторону не збиралися робити.
Дата: Воскресенье, 11.01.2015, 18:24 | Сообщение # 40
Постоянный
Группа: Пользователи
Сообщений: 406
Статус: Вышел
ЦитатаAlen_Rid ()
От і чудово, вже зібралося майже всі маршрути, окрім 600км
На мою думку 600 км в цьому році не потрібно. Якщо будуть бажаючі на цю дистанцію , то краще приєднатися до наших друзів з Сум. Особливо хто поїде вперше. Було б чудово провести поки що не офіцйно одну або дві "двухсотки" , дві "трьохсотки" і одну "чотирьохсотку", з початку травня до кінця червня місяця по одній з дистанцій (200, 300, 400), а в серпні "трьохсотку" після "Охтирського транзиту".
Сообщение отредактировал Andreich - Воскресенье, 11.01.2015, 18:40
Дата: Воскресенье, 11.01.2015, 20:33 | Сообщение # 43
Постоянный
Группа: Модераторы
Сообщений: 258
Статус: Вышел
ЦитатаАнатолий ()
Это что проблема?
я здається не говорив, що це проблема, я навпаки ще підказав, якщо добавити кілька км, тоді і цей маршрут згодиться. Проблема, це коли взагалі небуде чого добавити, або маршрут невключать в список бреветів.
ЦитатаAndreich ()
На мою думку 600 км в цьому році не потрібно. Якщо будуть бажаючі на цю дистанцію , то краще приєднатися до наших друзів з Сум. Особливо хто поїде вперше. Було б чудово провести поки що не офіцйно одну або дві "двухсотки" , дві "трьохсотки" і одну "чотирьохсотку", з початку травня до кінця червня місяця по одній з дистанцій (200, 300, 400), а в серпні "трьохсотку" після "Охтирського транзиту".
так, дійсно 600-ка поки що зачекає. До речі, у нас маршрутів назбиралося багатенько, а саме: 200-ки ----- 4 300-ки ----- 2 400-ки ----- 2 Щодо проведення наших неофіційних бреветів, то тут потрібно якось визначитися, бо травень буде зайнятим, поскільки в цьому місяці будуть проводитися лінійка бреветів, а от вже в червні після 600-ки і до Охтирського транзиту, можна провести кілька своїх неофіційних і після 200-ки продовжимо свої бревети.
P.S. Я бачу цей рік для мене буде насиченим на бревети. а щоб все пройшло як треба, то для мене головне, щоб техніка і здоров*я непідвело, і також без коштів теж неможливо обійтися.
Дата: Воскресенье, 11.01.2015, 21:38 | Сообщение # 44
Постоянный
Группа: Пользователи
Сообщений: 406
Статус: Вышел
ЦитатаAlen_Rid ()
Щодо проведення наших неофіційних бреветів, то тут потрібно якось визначитися, бо травень буде зайнятим, поскільки в цьому місяці будуть проводитися лінійка бреветів,
Бреветы, которые для парижан, будут проведены в камерном формате. Людей планируется немного, поэтому основные моменты будут организованы, но без расчета на массовость. ( http://velo-sport.sumy.ua/forum....rt=45 )
Дата: Воскресенье, 11.01.2015, 21:50 | Сообщение # 45
Постоянный
Группа: Модераторы
Сообщений: 258
Статус: Вышел
ЦитатаAndreich ()
Бреветы, которые для парижан, будут проведены в камерном формате.Людей планируется немного, поэтому основные моменты будут организованы, но без расчета на массовость.
так, я про це знаю. І все ж таки, не всі зможуть проїхатись по нашим маршрутам, бо я і ще дехто, плануємо проїхати лінійку бреветів.
Щодо керівництва клубом, то я Шварцу надіслав приватне повідомлення з пропозицією, щоб він очолив полтавський клуб і дав йому посилання на цю тему, щоб був в курсі справ.
Дата: Воскресенье, 11.01.2015, 22:20 | Сообщение # 47
Зачастивший
Группа: Пользователи
Сообщений: 84
Статус: Вышел
Alen_Rid, по-моему ты все таки бежишь впереди паровоза...
ЦитатаAlen_Rid ()
не всі зможуть проїхатись по нашим маршрутам,
Тут неплохо, что бы из Полтавы сразу кто-то захотел поехать. Ты посмотри темы на "Быстрее ветра", сколько людей участвует в неофициальных бреветах?
На 200 решаются не так много людей, а на 300, да еще и неофициально - будет вообще слезы.
Лично я в этом году пока ничего не загадываю. Если смогу, то буду ездить. Но скорее всего официальные. Где? Вопрос открытый, благо выбор громадный - Сумы, Харьков, Кремень!
Предлагаю все же тему вернуть в конструктивное русло, т.е. выбрать ДВА маршрута 300 км и 400 км и попробовать организовать полтавчан по ним проехать, предварительно разведав их и т.п. VeloSyom
Дата: Воскресенье, 11.01.2015, 22:25 | Сообщение # 49
Постоянный
Группа: Модераторы
Сообщений: 258
Статус: Вышел
ЦитатаAndreich ()
Все! Приехали! За что боролось на то и напоролись.
чому ж напоролись, все буде нормально. До того ж, ти сам цитату вставив, де говорилось, що там можуть і не розрахувати на масовість. То ж ще встигнемо проїхати і наші бревети. Хоча якщо весна буде рання і тепла, то можна і в квітні проїхати хоч пару 200-ток, а потім після лінійки можна і інші проїхати.
Якщо Вас дійсно цікавить створення велоклубу, то я пропоную на прикладі прочитати як створювався сумський велоклуб, то дивіться : http://velo-sport.sumy.ua/forum/viewtopic.php?f=42&t=2281 Тільки все те, що там обговорювалося не виносити за межі цього форума в інший і не копіювати назви і логотипи під своє, бо це буде дуже не гарно по відношенню наших сумських друзів-рандоннерів.
ЦитатаAndreich ()
А логотип клубу теж потрібний?
Взагалі, кожен клуб повинен мати свій логотип! До того ж, логотип буде позначеним на свідоцтвах, які видаватимуться на Фініші, а ще логотип може служити прапором як в сумчан.
Сообщение отредактировал Alen_Rid - Четверг, 15.01.2015, 21:42
Щодо керівництва клубом, то я Шварцу надіслав приватне повідомлення з пропозицією, щоб він очолив полтавський клуб і дав йому посилання на цю тему, щоб був в курсі справ.
Дата: Понедельник, 19.01.2015, 11:09 | Сообщение # 59
Зачастивший
Группа: Пользователи
Сообщений: 94
Статус: Вышел
А зачем кучу клубов создавать. Их и так уже много и бреветов вроде достаточно. На крайняк можно к кому-то присоседиться как сделали с Ахтырским транзитом. Например легко можно присоседиться к Харьков-Полтава-Харьков только наоборот (П-Х-П). Ну если уж такое свершится, то по возможности могу дежурить на КП или старт-финише. П.С. По поводу названия, то нужно что-то смешное или креативное, тогда лучше запоминается)), например "Бешеный лось"