К сожалению в этот день я буду совсем на другом мероприятии. Очень хотел поучаствовать снова, но не получается. Что-то не клеится в этом году у меня с бреветами, сплошные накладки.
Что-то не клеится в этом году у меня с бреветами, сплошные накладки.
Шкода, що тобі так непощастило побувати на бреветах Сьогодні дощ зарядив цілий день льє і льє, хоч би завтра і післязавтра небуло, а то буде якось некомфортно їхати, я б вже краще під спеку проїхав би, спеку можна хоч частково витримати, зховатися в холодочок, якщо такий буде, або ж водичкою облитися, а під час дощу заховатися буде мало де, а ще чекати пройде дощ, то це просто нереально, бо невідомо коли він закінчиться.
Сьогодні дощ зарядив цілий день льє і льє, хоч би завтра і післязавтра небуло, а то буде якось некомфортно їхати, я б вже краще під спеку проїхав би, спеку можна хоч частково витримати, зховатися в холодочок, якщо такий буде, або ж водичкою облитися, а під час дощу заховатися буде мало де, а ще чекати пройде дощ, то це просто нереально, бо невідомо коли він закінчиться.
Жарко точно тебе не будет а дождик думаю тоже тебя не подмочит. Удачи!!!
Я то не боюся, але мені тоді вистачило охтирського дощу, добре що хоч перед обідом, там я зміг відігрітися і трішки підсохнути, а тут зовсім інша ситуація, кілометраж великий а якщо дощик всю дорогу литиме то це буде капець. Було б добре, якщо бдощ не був холодним, а тепленьким як справжній літній дощик, а не як осінній. Добре, буду надіятися, що все буде добре і мої хвилювання будуть тоді марними. Завтра вирушаю в Полтаву, а потім на Суми і приїду вже за майже пару годин до бревета, а далі по маршруту... і до Фініша.
Ще раз усім Дякую за побажання! Відпишуся тут, вже як приїду в неділю додому.
поки що живий , тільки травмований Нажаль із-за травми колін натерши зад, а також зустрічний поривчастий вітер і бісуваті китайські фонарі, усі ці причини недали мені подолати 400-ку. я геть розчарований, від того що я, навіть до фініша так і не доїхав.
Желательно бы более подробную информацию. Хотя бы потому, что отсутствие результата это тоже результат. И необходимо на твоем примере предостеречь начинающих рандоннеров не повторять этих твоих ошибок
Дата: Вторник, 01.07.2014, 22:19 | Сообщение # 102
Зачастивший
Группа: Пользователи
Сообщений: 189
Статус: Вышел
ЦитатаAlen_Rid ()
а яку саме докладну інформацію?
Что ел, что пил на протяжении бревета, какой накат был у тебя до старта, как ты считаешь, почему не смог финишировать, какую держал скорость и т.д и т.п.
Что ел, что пил на протяжении бревета, какой накат был у тебя до старта, как ты считаешь, почему не смог финишировать, какую держал скорость и т.д и т.п.
Добре, тоді коротко розкажу. Спочатку я пив пепсі, але від такого напою пити ще більше хочеться, тому для мене більше підходить колодязна вода, яка на смак добра і холодненька, а головне не така шкідлива як пепсі, хоча в пепсі є один плюс, те що, коли добре наїсишся а потрібно вже їхати а відчуєш важкість в шлунку, то з цим краще впорається пепсі і кока-кола, тоді можна і через декілька хвилин і вирушати в дорогу. А ще купував звичайну воду в бутилках, яка чудово діє під час спеки, і просто коли хочеться попити, навіть коли немає спеки. Щодо їжі, то я в основному купував пиріжки з солодкою начинкою, раз купував сосиску в тісті, але припивав з пепсі, поскільки вона ситненька. Накат в мене був з попередніми бреветами то більше ніж 700 км. Причина в неподоланні бревета, була не одна: 1-ша, те що фонарь був не надто надійним щоб легко і швидко їхати вночі, як від Старту, так і до Фінішу (до якого я так і недоїхав); 2-га, те що був незовсім готовим до їзди вночі, поскільки хотілося спати, чим також рух був не надто швидкий, проте потім коли почало світати, то я вже почав набирати швидкість, і те що було зранку прохолодно, то це давало більший ефект, щоб не заснути остаточно, проте коли вже їхав від КП2 до фінішу то знову ж таки хотілося спати, були випадки коли опинявся серед дороги, але вчасно звертав в правий бік, щоб не збили ані влобову ані позаду. 3-тя під час їзди потягнув коліно спочатку ліве, а потім і праве, що так зіграло свою роль на невкладанні нормативу, тому із-за такої травми я не зміг розвинути швидкість, більш ніж 30 км/год., швидше навпаки швидкість в мене бувало не досягала і 20 км/год, проте окрім травми колін, я ще добре натер свій зад, після чого я вже незміг сідати нормально на сідло, щоб їхати своїм звичним темпом, таким як проїзджав 300-ку. 4-та можливо і остання причина це вже була для усіх бреветчиків, а саме зустрічний поривчастий вітер на ділянці Опішня- поворот на Зіньків і Гадяч-Червонозаводське, а особливо на останній ділянці, так взагалі це було щось жахливе, я навіть неміг з крутого спуску з*їхати з пристойною швидкістю більше 40 км/год, зустрічний вітер просто недавав, ані зпускатися ані нормально заїхати на підйом, а рівній поверхні теж неможливо було розігнати хоча б до 30 км. Лише, коли вже повернув на Ромни, тоді вже стало більш краще їхати і можна було розгагнятися до 30 і більше км/год, тільки вже сили були не ті коли я їхав до КП2, окрім того як я вже раніше описував, в мене досить сильно вже болів зад, і коліна трішки поболювали, але вже не так як до Зінькова. Я коли приїхав в Зіньків ледь замучений від болю в коліні особливо в лівому, бо праве не так боліло, то я відразу ж шукав аптеку, щоб купити якесь знеболююче, типу мазі, чи ще чогось. Тоді вже коли знайшов аптеку по дорозі, то відразу ж підїхав туди і купив там мазь з живокосту, яка обійшлася мені в 30 грн. то на диво мазь мені трішки допомогла, я вже не так мучився від болю коли їхав до Гадячу і далі, я лише 2-чі мазав коліно і позаду коліна, вперше помазав як виїхав з зінькова за горою, а другий раз мазав вже аж перед Вельбівським лісом.
Накат в мене був з попередніми бреветами то більше ніж 700 км.
Жесть!
Alen_Rid, выздоравливай. Сильно подумай насчет Ахтырского транзита. Что бы не усугубить проблемы. Колени не востанавливаются.
ПС Я видел как ты ехал 300ку, попробуй катить с бОльшим каденсом, т.е. 80-100 оборотов в минут. Ты сейчас ездишь с каденсом 40-60 об/мин, тем самым убиваешь колени. VeloSyom
Сообщение отредактировал Syom - Среда, 02.07.2014, 07:41
Alen_Rid, ты конечно молодец с одной стороны. Стремление и сила духа присутствуют. Но здоровье оно ж дороже всего! Почитай ту статью что кто-то выкладывал, как можно угробить колени навсегда. И еще раз всё анализируй перед выездами на такие дистанции.
Alen_Rid, 1)ночью было холодно, я так думаю градусов 14 было, колени утеплял как нибудь или в шортиках был? 2)отдых, нигде не увидел как планировал отдых, как отдыхал. 3)зачем пер 30-40 км/ч? Бревет то рассчитан на скорость 15 км/ч, (тут и каденс и колени) 4)питание пирожками. Где ж силы возьмутся, и так убитый а еще добавил консервантов с маслецом. почему пирожки? 5)почему не сошел с маршрута раньше? колени то ОЧЕНЬ долго восстанавливаются их еще обязательно лечить нужно.
П.С. Я с пробегом 700 из дому и нос на улицу не показал бы.
Сообщение отредактировал kl_andrey - Среда, 02.07.2014, 14:21
1)ночью было холодно, я так думаю градусов 14 было, колени утеплял как нибудь или в шортиках был?2)отдых, нигде не увидел как планировал отдых, как отдыхал. 3)зачем пер 30-40 км/ч? Бревет то рассчитан на скорость 15 км/ч, (тут и каденс и колени) 4)питание пирожками. Где ж силы возьмутся, и так убитый а еще добавил консервантов с маслецом. почему пирожки? 5)почему не сошел с маршрута раньше? колени то ОЧЕНЬ долго восстанавливаются их еще обязательно лечить нужно.
по пунктам так і відповім. 1) щодо температури, то я точно незнаю скільки було, а от в чому я їхав то точно не в самих шортиках. Поверх велошортів я звісно одягав звичайні спортивні штани. 2) відпочивав частенько, а взагалі то намагався робити зупинки, коли вже відчував упадок сил, лише під час коротких зупинок я ще підживлювався водичкою з фляжки. перший піт-стоп в мене був в Климентово (Охтирський р-н.), другий був в Опішні, третій в Гадячі і четвертий десь в селі перед Ромнами. Помимо піт-стопів я ще і на КП1 підживився і само собою на КП2 був обід, хоча для мене це вже був як вечеря, поскільки це вже було в 19:15 год. 3) я ж вже говорив, що я не міг розвинути таку швидкість навіть на холостих під час спуску, то ж ніхто не пер до 30-40 км/год. 4) чому пиріжки, тому що люблю їх. І взагалі не згоден з такою думкою, що пиріжки не дають сили. Я ще і натуральні вітаміни купував, перед Вельбівкою в лісі придбав в жіночки 500 г лісної малинки. 5) надіявся, що я ще встигну подолати цю дистанцію, тільки от, вже було марно. До речі мазь з живокосту дійсно мені допомогла, тому я і не зходив з дистанції.
Валик в интернете есть куча информации о том как питаться, как распределять силы во время бревета и т.д. Очень жаль что ты ее не видел. Если бы видел то не писал бы про пирожки. Но основная причина это низкий каденс и полная нетренерованность организма
Starlighter, некоторые учатся на ошибках других, кто-то учится на своих ошибках, а часть людей не учится не на своих, не на чужих...
Просто эта история в который раз доказывает то, что на бревет может выехать любой, но вот финишировать может не каждый.
Alen_Rid, я бы все таки на твоем месте, реально не оппонировал на те советы которые тебе дают на форуме, а проанализировал свои ошибки. Из того что ты написал выше мне кажется, что ты все таки не понимаешь где ты "промазал".
1. Накат 700 км перед 400ой - это жесть! Нельзя себя так не любить, что бы с таким накатом так насиловать свой организм. У сумчан на форуме есть тема "Вехи 2014", зайди туда и посмотри у кого какой накат. Там отписываются практически все люди которые катают бреветы из Сум. В среднем накат 3000-5000 км перед 400кой. И это не просто бравада - это показывает насколько человек тренирован.
2. Еда. Не стоит доказывать, что пирожки супер еда для рандонера. Уже этот вопрос исследован вдоль и поперек. При прохождении бревета организму нужны "быстрые" углеводы - т.е. энергия которая появляется в организме практически сразу после еды. Самый простой пример - сахар в чистом виде. Другой пример - плохой - это мясо. В нем много энергии, однако для его переваривания необходимо время до 24 часов? Вопрос тебе нужна энергия через 24 часа? И еще один нюанс, продукты которые долго перевариваются, пока находятся в желудке требуют "энергию" для пищеварительного процесса. Т.е. скушав пирожок, ты сразу тратишь свою энергию на его переваривание и лишь через 5-6 часов получишь отдачу. Такая еда как пироги, макароны, каши - хороши до старта. Т.е. ты кушаешь, проходит время, пока ты доберешся до старта, тут то они станут работать. Но не вовремя бревета. Ты видел, что бы гонщики, марафонцы, бегуны, футболисты в перерывах хавали пирожки? А вот сникерсы, это как правило первая вещь в перерывах между футбольными матчами.
3. Колени. Если появились проблемы с коленями - первое мероприятие поднять каденс и утеплить колени. Второе мероприятие - дать время восстановиться. Я бы на твоем месте отказался бы от прохождения Ахтырского транзита. Скажу честно, сам не поехал на 400 по причине затяжной простуды. Бревет будет и в следующем году, а вот здоровье не вернешь.
Ну и самое главное, не стоит стесняться учиться. Хороший совет дал Starlighter,
ЦитатаStarlighter ()
Валик в интернете есть куча информации о том как питаться, как распределять силы во время бревета и т.д.
А ведь перед 400кой Andreich, давал ссылку на проблемы которые могут возникнуть при преодолении бреветов.
ПС Не сочти, что я тебя поучаю... просто совет. Твое право слушать или забить, но может кто еще прочтет и сделает себе выводы. VeloSyom
Дата: Четверг, 03.07.2014, 00:07 | Сообщение # 113
Постоянный
Группа: Модераторы
Сообщений: 258
Статус: Вышел
Дякую за поради! Тільки тут деякі так критикують, ніби вони були моїм спонсором на бреветі, і від незадоволеного результату виказують все що наболіло.
ЦитатаАнатолий ()
Накат 700 км перед 200-ой - это тоже жесть!
якщо жесть, то я просто не буду приймати участь в "Охтирському транзиті", і тому сьогодні або завтра попрошу вичеркнути мене зі списку реєстрації. до того ж я якраз в той день коли буде бревет виходжу на роботу після відпустки. То ж, я можна сказати вдало провів свою відпустку, хоч з однією поразкою, зате було цікаво прокататися тими маршрутами якими я ще ніколи некатався.
Дата: Четверг, 03.07.2014, 00:34 | Сообщение # 114
Зачастивший
Группа: Пользователи
Сообщений: 189
Статус: Вышел
Участвовать или нет решать только тебе. Яперед первой двухсоткой накатал 2500, на четыреста не рискнул хоть и накат счас под 4000 уже. Так что думай сам. А литературу все таки почитай лишним не будет
Дата: Четверг, 03.07.2014, 00:56 | Сообщение # 117
Постоянный
Группа: Модераторы
Сообщений: 258
Статус: Вышел
ЦитатаPetry4e ()
Будут у тебя еще большие победы
для мене в цьому році вже була велика перемога, а саме те, що вдалося проїхати 300-ку, то ж, це і є для мене велике щастя. То ж я відпустку не даремно провів, так що буде що згадати.
Дата: Суббота, 05.07.2014, 21:06 | Сообщение # 118
Зачастивший
Группа: Пользователи
Сообщений: 189
Статус: Вышел
Все!! Уже дома!! 9,09 плюс ушатанность выше среднего. Спасибо организаторам, Шварцу, ОлМи, всем волонтерам за теплую встречу на финише. Результатом доволен. В процессе истреблено: Сникерсов 5 шт. Натсов 2 шт. Воды всякой-разной 5 литров, колы 1,5 литра плюс стандартный "транзитный" обед борщ + гречка с котлетой.Средняя туда 24,9, назад 28,0 плюс два прокола. Еще раз всем спасибо!!!